Public Opinion, Mass Media, and Foreign Policy of the Republic of Moldova: Between the Two Realms/ Opinia publică, mass-media și politica externă a Republicii Moldova. Alla Rosca
Vă invităm să citiți articolul doamnei Alla Rosca ”Public Opinion, Mass Media, and Foreign Policy of the Republic of Moldova: Between the Two Realms”/ Opinia publică, mass-media și politica externă a Republicii Moldova: între cele două domenii, publicat în ”Journal of Romanian studies”, Vol. 3, No. 2 (2021), p. 39-63
Acest articol examinează opinia publică a moldovenilor cu privire la politica externă a țării lor și rolul pe care mass-media îl joacă în formarea acesteia. O analiză de regresie logistică indică o încredere în mass-media rusă care este prezentă în Moldova și care influențează puternic opinia față de politica externă și încrederea în liderii străini. Consumul media nu a corelat semnificativ cu orice decizie de politică externă. Adițional, constatările arată o legătură puternică între preferința politică și opinia de politică externă. Rezultatele generale susțin consensul Almond-Lippmann conform căruia opinia publică este volatilă și nu are structură sau coerență.
Articolul în limba engleză: jrs_02_2021_FF_ARosca Article (1)